Wednesday, August 8, 2012

люди с которыми я общаюс...

 кому и чьё? мне мое и людей, с которыми я общаюсь, скорее важно, чем нет. но наверняка это обратная зависимость, в смысле люди, с которыми я общаюсь по каким-то причинам это образованиие получили...  თუმცა ეს სხვა თემაა... სხვა რამეზე მინდა საუბარი...  მინდა გკითხოთ:  ვარ მე მომაბეზრებელი?
 ადამიანები, რომლებთანაც ურთიერთობა ვამაბ, ვხვდები რომ გარკვეული დროის  შემდეგ, მე რომ იმედი მომეცემა ვიღაც ნორმალური გამოჩნდა მეთქი, მაშინვე მტოვებს...      ეს ურთიერთობები შეილება ზედაპირულია... და არარეალური, იმიტომ რომ ყველაფერი ეს facebook–ს უკავშირდება, მაგრამ მე ყოველთვის მჭირდება ვიღაც ვინც მომწერს ხოლმე პირველი, ავბუზღუნდები რა დროს ეს იყო მეთქი ( ან შემიჭამა გული მეთქი), მაგრამ ეს ყველაზე დიდი სიხარული იქნება იმიტომ რომ ვიღაცას ვახოსვარ და "Online List"–ში თვალში ვხვდები–სასიამოვნოდ.  მაგრამ თუ დანარჩენებიც ისე არიან ჩემს მიმართ როგორც მე, გამოდის რომ მარტო დავრჩები ოდესღაც, საშინელებაში... შირმის მიღმა...    

   ადამიანები რომლებთანაც ვურთიერთობ.. გარკვეული დროს მანძილზე არიან ძალიან საყვარლები, საინტერესოები, მცოდნეები... და მათ  ამ ნიღბებისკენ ისე მივილტვი როგორც პეპელა სინათლისაკენ... მაგრამ მერე მათსავით მეწვება ფრთები და ჭერიდან იატაკზე ვეხეთქები, და მერე გულდაწყვეტილი ვამბობ: зачем?  мы так хорошо понимаем,  друг друга... ჩემი თავი გამორჩეული მეგონა, მეგონა მარტო მე ვთამაშობდი სხვების წინაშე სხვადასხვა როლებს ასე კარგად... და ამ ნიღბებს მთელ ჩემს ენერგიას ვახარჯებდი რომ მომერთო და მომეკაზმა და ამის გამო აღარ მრჩებოდა დრო ნამდვილი მე ვყოფილიყავი...      მე ვცდებოდი...    თურმე ადამიანები, რომლებიც გარს მახვევია ჩემზე უკეთ თამაშობენ ჩემთან ვიდე მე იმათთან... მიმტკიცებენ კიდეც ყოველი გულისტკენით, უპასუხო გრძნობებით, ჩემი მობეზრებით..
  მტკიცე გადაწყვეტილებას ვიღებ,  რომ არავისთან გვაიხსნები, არავის არაფერს მოვუყვები, ცხოვრება მარწმუნებს ყოველთვის რომ ზედაპირული ურთიერთობა არასოდეს ტკვილს არ მოგიტანს მე კიდევ არ ვუჯერებ... უკანასკნელი გიორგი იყო.. რომელმაც თავისი დაღი დამასვა რომელიც სამუდამო შრამად  დარჩება ჩემს ცხოვრებას.. he’s winner… and as usual winner takes it all, my heart, my soul, my everyting… and now I’m nothing at all...
ვცდილობდი ყურადღება სხვაზე გადამეტანა...
მეგონა გამომივდოდა... 
მაგრამ მასაც მობეზრდა მარუ ჩანს.

 "ფემინისტკა", რომლეიც ახლა თქვენს წინაშეა, არც ერთ კაცს თავს არ გაუყადრებს და თავის ცხოვრებაში არ შეუშვებს არც შენ ბ–ნ გ. არც ბ–ნ  ნ.–ს  არც ტ.–ს და რაც ერთ ასოს ქვეყნის თავზე....

1 comment: