Sunday, July 29, 2012

B.F.F.

ჩეემი ყველაზე თბილი და ტკბილი გოგო...  ხანდახან არ ვიცი რომ არ არსებობდე რა მეშველებოდა... შენ ჩემი მეორე მე ხარ,ჩემი სულის ნაწილი ხარ... ჰაერი რომელიც მჭირდება....   მეამაყები, რომ ჩემი ხარ, ჩემით ხარ და ჩემგან ხარ...   ხშირად გკტენ გულს, შენც ხშირად მტკენ, მაგარამ ჩემი ხარ და ხო არ შემიძლია ჩემს თავს  წუთზე მეტხანს გავებუტო... არც ის შემიძლია ყველა გულის ტკენა შენ გითხრა, ჯობია ჩემთნ დაიმარხოს ვიდრე შენ გატკინო პატარა, თბილი გული...  
Her 18 th Birthday
წარმოუდგენელ მომავალში, თუ დავშორდით ნებისმიერი მიზეზის გამო იცოდე რომ ყოველთვის და ყველგან სადაც არ უნდა ვიყო მეყვარები და მომენატრება ჩემი სულის ნაწილი რომელიც შენი სახით ჩემგან შორს დარჩება...
მინდა რომ ყოველთვის გყოლებოდეს მარუ გვერდით, დარდის გამზიარებლად, გასაბრაზებლად,  საკოცნელად, სასაყვედუროდ, ჭკუის სასწავლებლად და უბრალოდ მარუდ, რომელიც ყოველთვის ელოს შენგან დიდ სიყვარულს და პატივისცემას...

No comments:

Post a Comment