Monday, February 14, 2011

იცი?!


 -იცი, ჩემი ტუზა კაი ხანია მოკვდა;
-იცი, ხვალ უკვე ნოემბერია;

-იცი, დეფი ყველაზე სირი მწერალია;

-იცი, მე უკვე ყველა მძულს თავიანთი ენის ტარტალის გამო;

-იცი, ჭორებზე უკვე აღარ ვრეაგირებ;

-იცი, US5-ს ჩემს ცხოვრებაში ღმერთის და ახლობლების მერე ყველაზე დიდი ადგილი უჭირავს. იცი როგორ არ იცი;

-იცი, ბევრჯერ მიფიქრია თვითმკვლელობაზე, მაგრამ ამის გაკეთება რეალობაში შემშიენბია, მაინც რა ტკბილია სიცოცხლე არა?!

-იცი, არის თვითმკვლელობაში რაღაც მომხიბვლელი და საშინელი;

-იცი, ვენაზე დანა იმიტომ არ დავისვი რომ შემეშინდა;

-იცი, დღევანედლი მსოფლიოსთვის განკითხვს დღე მისწრება იქნებოდა, მაგრამ მაინც ღმერთს ვევედრები ეს საშინელება აგვარიდე მეთქი;

-იცი, ღმერთს ჩემს ცხოვრებაში ყველაზე დიდი ადგილი უჭირავს;

-იცი, გიული უკვე მაღიზიანებს;

-იცი, ჩემი ერთი დიდი ნაწარმოები იმაზეა როგორ მოვკვდები კიბოთი ;

-იცი, ტერენტი გრანელი ჩემი საყვარელი მწერალი რატომაა?!-ისიც ბევრს წერდა თავის სიკვდილზე;

-იცი, ტირილის დროს ცრემლები აღარ მომდის;

-იცი, ქალიშვილი კიდე კაი ხანი ვიქნები;

-იცი, ბიჭი რომ ვიყო ბევრად უფრო თამამ ნაბიჯებს გადავდგავდი ვიდრე ახლა;

-იცი, მე ჩემი თავი სულ არ მიყვარს;

-იცი, ახლა მინდა გარეთ წვიმაში ვიდგე უქურთუკოდ და ვსველდებოდა;

-იცი, მე ვესტლაიფის სიმღერები ძალიან მომწონს;

-იცი, მე მუზები ხშირად მანხულობენ და მტოვებენ;

-იცი, ჩემს თემებს რომ ვწერ თან ვტირივარ;

-იცი, ჩემი ნოველების ყველა მამრობითი პერსონაჟი ჩემი შეყვარებულია, მე ვქმნი მათ, და იმ თვისებებს ვაძლევ რაც მე ბიჭებში მომწონს, ყველა მდედრობითი პერსონაჟი ჩემი უახლოესი მეგობარია(აბა გოგოებიც ხო არ შემიყვარდება?!)

-იცი, კაი ხანი მეგონა ნოდარ ქუმარიტაშვილი მიყვარდა, ეხლა მისი სულის ხსნისთვის ყოველ ღამე ვლოცულობ;

-იცი, ეკსეს ბევრ ისეთებს ვუყვები ნუცამ რაც არ იცის, რაც ნუცამ იცის ეკსემ არ იცის, ბაჩომ კი ისიც იცის რაც ნუცამ იცის და ისიც არც ეკსემ... თუმცა მე სამივე ძალიან მიყვარს

-იცი, 1-ნუცა; 2-ბაჩო; 3-ეკსე;

-იცი, ჩემ ბლოგზე ჩემს გამოგონილ ცხოვრებაზე ვწერ, სადაც 24 წლის ვარ, მყავს ქმარი და ერთი შვილი(ჯერ-ჯერობით)

-იცი, მე ბიჭისთვის ჯერ არ მიკოცნია და მიხარია;

-იცი, სულ მკიდია ვინ რას იფიქრებს ჩემზე ამ პოსტის წაკითხვის მერე...

By Maru

No comments:

Post a Comment